În perioada 16 – 23 mai au participat la activitățile de tutorat 157 de elevi din instituțiile de învățământ: Liceul Tehnologic Vânători-Neamț, Scoala Profesionala Oglinzi, Liceul Tehnologic Economic Alexandru Ioan Cuza, Colegiul Tehnic “Gheorghe Cartianu”, Scoala Gimnaziala Balusesti, Colegiul Tehnic de Transporturi, Colegiul Tehnic Forestier, Liceul “Gheorghe Ruset Roznovanu”, Liceul Tehnologic “Nicolai Nanu” Brosteni și Liceul Teologic “Sfintii Imparati Constantin si Elena”.
În urma celor două etape, constituite sub forma jocului ca mijloc de dezvoltare și a interacțiunilor individuale cu rol principal în cunoaștere, autocunoaștere și consiliere școlară/vocațională, în etapa 3 de tutorat am venit către participanți cu informații propuse sub forma prezentărilor interactive în baza nevoilor identificate sau verbalizate pe parcursul întâlnirilor anterioare cu tematici precum: formele de învățământ corelate cu locurile de muncă din prezent și tendințe viitoare pe piața forței de muncă, cu un pas înainte la absolvirea facultății, valorizarea resurselor prezente și dezvoltarea de noi competențe, importanța studiilor în viitor, ocupația calificată vs necalificată, aspecte legislative privind încadrarea în muncă a minorilor, cum și unde căutăm un loc de muncă ș.a.